Objektum létrehozása egy kosárban

Első  Előző  Következő

 

 

 

1.Válassza ki az objektum osztályt
2.Nyomja le a klaviatúrán a "Shift" billentyűt és tartsa lenyomva (végig a művelet alatt).
3.Fogja meg az egérrel a kiválasztott objektum osztályt, és vigye a megfelel kosár ikonja fölé.
4.Ejtse el; erre létrejön egy objektum, amely a  kiválasztott objektum osztályba tartozik, és egy elérési pont (ikon) a kosárban. Az elérési pontnak tetszőleges szerepnevet adhat - nincs semmilyen hatása a létrejött objektumra.
5.Az attribútum űrlap behívásával ("jellemzők feliratú nyomógomb a menüszalagon) megadhatja az új objektum jellemzőit.

 

Végrehajtható az objektum létrehozás művelete úgy is, hogy az objektum osztály magában a kosárban van.

 

 

1.Válassza ki a kosárban az objektum osztályt
2.Nyomja le a klaviatúrán a "Shift" billentyűt és tartsa lenyomva (végig a művelet alatt).
3.Fogja meg az egérrel a kiválasztott objektum osztályt, és vigye a megfelel kosár ikonja fölé.
4.Ejtse el; erre létrejön egy objektum, amely a  kiválasztott objektum osztályba tartozik, és egy elérési pont (ikon) a cél kosárban. Az elérési pontnak tetszőleges szerepnevet adhat - nincs semmilyen hatása a létrejött objektumra.
5.Az attribútum űrlap behívásával ("jellemzők feliratú nyomógomb a menüszalagon) megadhatja az új objektum jellemzőit.

 

Nagyban egyszerűsítheti a munkáját, ha azt az objektum osztályt, amely gyakran szerepel objektum létrehozás forrásaként elhelyezi (vagy az adinisztrátorral elhelyezteti saját munkakosarában.